تعبیرخواب

تذرو(چکور)

حضرت ابن سیرین ر حمتہ اللہ تعا لیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ خواب میں تذرو یعنی کبک (بوسیدہ:چکور ) بے وفا مرد اور فریب دینے والی عورت ہے ۔
اہل تعبیر نے بیان کیا ہے کہ چکور میں مال حرام ہے ۔ جس جو حیلہ سے حا صل کر ے گا ۔ اور اگر کوئی خواب میں د یکھے کہ چکور کے ساتھ لڑ تا ہے تو د لیل ہے کہ کسی بے وفا کے ساتھ اس کا جھگڑا ہو گا ۔
اور اگر کوئی د یکھے کہ مادہ چکور اس کو حاصل ہوئی ہے تو دلیل ہے کہ ایسی عورت کر ے گا کہ جس میں کسی طرح کی بھلائی نہ ہو گی۔اور اگر کوئی شخص خواب میں چکور کا گھو نسلہ د یکھے تو دلیل ہے کہ اس گھونسلے کی خوبصورتی کے مطابق خوبصورت عورت سے نکاح کرے گا ۔ یاکنیزہ خریدے گا ۔
حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعا لیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ اگر کوئی خواب میں د یکھے کہ اس کے گھر میں چکور تھی اور وہ مر گئی ہے تو دلیل ہے کہ اس کی عورت ہلا ک ہو گی ۔یا عورتوں کی وجہ سے اس پر مصیبت پڑے گی ۔ اور اگر کوئی د یکھے کہ چکور اس کے گھر سے اڑ گئی ہے تواس سے یہ دلیل ہے کہ وہ اپنی عورت کو طلاق دے دے گا ۔
حضرت جابر مغربی ر حمتہ اللہ تعا لیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ چکور خواب میں پارسا (پارسا با جمال اور دوست مند ہے :پرہیز گار خوبصورت اور امیر عورت ہے ) با جمال اور دو لت مند عورت ہے ۔ اگر د یکھے کہ اس نے چکور پائی یا پکڑی ہے ۔ تو دلیل ہے کہ اس صفت کی عورت کر ے گا جس کو ہم نے اوپر بیان کیا ہے ۔ اور اگر کوئی د یکھے کہ چکور اس کی گود میں گری ہے اور سو گئی ہے تو دلیل ہے کہ کوئی اس کے عیال سے سرور کار کرے گا اور فر یب د ے گا ۔
حضرت جعفر صدق علیہ اسلا م نے فر ما یا ہے کہ خو اب میں چکو ر کا د یکھنا چا ر و جہ پر ہے ۔ اول عورت ۔ دو م ،ما ل حرا م ۔ سو م ، معیشت ۔
چہا رم ، دل کی مرا دا ت تلا ش کر نا ۔