تعبیرخواب

شیشہ (بوتل)

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ میں بوتل عورت ہے اور کہتے ہیں ۔کہ خادم ہے جو عورتوں کی خدمت کرتا ہے ۔ لیکن پائیدار نہیں ہوتا ہے ۔
اگر میں دیکھے کہ کسی نے خالی بوتل دی ہے ۔ دلیل ہے کہ درویش عورت کرے گا۔ اور اگر دیکھے کہ اس بوتل میں روغن گل بنفشہ ہے ۔ تو دیندار عورت پر دلیل ہے ۔
حضرت جابر مغربی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ میں بوتل روغن کی مالدار عورت ہے ۔ اور اگر دیکھے کہ اس میں سے روغن سر پر ملا ہے ۔ دلیل ہے کہ عورت کے مال سے اس کو کچھ ملے گا۔
اور اگرد یکھے کہ بوتل میں سے شربت پیا ہے جیسے شربت سیب اور شربت انار وغیرہ ۔ دلیل ہے کہ اسی قدر عورت کا ہل ملے گا۔ اور اگر دیکے کہ بوتول سفید بلور کی اور پاکیزہ ہے ۔ دلیل ہے کہ پار سا اور خوبصورت سے شادی کرے گا۔ اور اگر دیکھے کہ بوتل ٹوٹی ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کی عورت ہلاک ہو گی ۔ اور اگر دیکھے کہ بوتل ضائع ہو گئی ہے ۔ دلیل ہے کہ عورت کو طلاق دے گا ۔
حضرت اسماعیل اثعث رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ اگر دیکھے کہ اس کے پاس بوتل ہے ۔ اور اس میں گلاب یا کوئی میٹھی چیز ہے ۔ دلیل ہے کہ خوش طبع اور موافق عورت چاہے گا۔ اور اگر گلاب یا کوئی میٹھی چیز ہے دلیل ہے کہ خوش طبع اور موافق عورت چاہے گا۔ اور اگر گلاب ترش دیکھے تو اس کی تاویل اول کے خلاف ہے ۔ اور اگر بوتل میں کوئی اچھی چیز دیکھے ۔ دلیل ہے کہ پارسا اور خوبصورت عورت کرے گا۔
حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ میں بوتل دیکھنا تین وجہ پر ہے ۔ (۱)با جمال عورت(۲)کنیز(۳)گھر کا خادم ۔